Bitte sehr:
Szanowny Walter:
Mam nadzieję, że możesz mi pomóc.Drugi dzień wyruszyłem do pracy zostawiając męża w domu oglądając telewizję, jak zwykle.
I nie poszedł więcej niż mile w dół drogi, kiedy mój silnik conked a samochód zadrżał do zatrzymania.
Wróciłem do domu, aby mojego męża o pomoc.
Kiedy wróciłem do domu nie mogłam uwierzyć własnym oczom.
On był w sypialni z kobietą sąsiada podejmowania szaloną namiętną miłość do niej.
Jestem 32, mój mąż jest 34 i są małżeństwem od dwunastu lat.
Kiedy stanęła przed nim, on się zepsuł i przyznał, że on romans z ostatnich sześciu miesięcy. Powiedziałem mu, aby zatrzymać lub chciałbym go zostawić. Miał odejść z pracy sześć miesięcy temu, a on mówi, że został czując coraz przygnębiony i bezwartościowy.
Kocham go bardzo, ale od kiedy dał mu ultimatum, że staje się coraz bardziej odległe.
Nie czuję, mogę dostać się do niego więcej.
Czy możesz pomóc?
Z poważaniem, Pani Sheila Usk
Szanowny Sheila:
Samochód fazach po napędzanego w niewielkiej odległości może być spowodowana przez szereg wad z silnika.
Sprawdzamy, że nie ma zanieczyszczeń w przewodzie paliwowym.
Jeśli jest oczywiste, sprawdź zaciski jubileuszowe mocujące rury próżniowe na kolektorze dolotowym.
Jeśli żadna z tych metod rozwiązuje problem, może być, że pompa paliwa sama w sobie jest uszkodzony,
przyczyną niskiego ciśnienia tłoczenia do komory pływakowej gaźnika.
Mam nadzieję, że to pomaga.
Walter
Ich hatte nicht mehr als eine Meile die Straße hinunter gegangen, als mein Motor gab den Geist und das Auto schauderte zum Stillstand.
Ich ging nach Hause, um meinen Mann um Hilfe zu bekommen.
Als ich nach Hause kam, konnte ich meinen Augen nicht trauen.
Er war im Schlafzimmer mit einer Nachbarin macht wütend leidenschaftliche Liebe zu ihr.
Ich bin 32, mein Mann ist 34 und wir haben für 12 Jahre verheiratet.
Als ich ihn konfrontiert, brach er zusammen und gestand, dass er eine Affäre in den vergangenen sechs Monaten. Ich sagte, er solle aufhören, sonst würde ich ihn verlassen. Er wurde loszulassen von seinem Job vor sechs Monaten, und er sagt, er habe das Gefühl immer depressiv und wertlos.
Ich liebe ihn sehr, aber seit ich ihm das Ultimatum hat er zunehmend distanziert.
Ich glaube nicht, dass ich durch ihn nicht mehr zu bekommen.
Können Sie mir bitte helfen?
Mit freundlichen Grüßen, Mrs. Sheila Usk
Liebe Sheila:
Ein Wagen nach Abwürgen angetrieben einem kurzen Abstand kann durch eine Vielzahl von Fehlern mit dem Motor verursacht werden.
Starten durch Prüfen, dass es keine Ablagerungen in der Kraftstoffleitung.
Wenn es klar ist, überprüfen Sie die Jubiläums-Clips halten die Vakuumröhren auf den Ansaugkrümmer.
Wenn keiner dieser Ansätze das Problem löst, könnte es sein, dass die Kraftstoffpumpe selbst fehlerhaft ist,
verursacht niedrigen Förderdruck zum Vergaser Schwimmerkammer.
Ich hoffe, das hilft.
Walter